ponedjeljak, 17. travnja 2017.

Moje najdraze price iz Kur'ana 3

Vatra ljubomore

Habil i Kabil su se popeli na planinu i tamo ostavili kurban radi Allaha. Sljedeceg dana braca su zajedno sa Ademom ponovo otisla na planinu. Od Habilove ovce nije bilo ni traga. Allah je prihvatio njegov kurban. Medjutim, voce i povrce koje je Kabil ostavio i dalje je stajalo na istom mjestu. Habil je bio presrecan. Lebdio je od radosti. Medjutim, Kabil se naljutio. Bio je ljubomoran na brata i srce mu se zapalilo vatrom mrznje. Usprotivio se ocu: ,,Da se nisi molio za Habila, Allah ne bi prihvatio njegov kurban. Ti mene ne volis! Nisi se molio za mene! Da si se molio, Allah bi prihvatio moj kurban!" Adem mu njezno odgovori: ,,Lijepi moj sine, Allah je prihvatio Habilov kurban posto je on izabrao najbolje sto je imao i dao ga svim srcem. Ti si bezvoljno izabrao najlosiji proizvod i dao ga. Allah zbog toga nije prihvatio tvoj kurban." Habil se sav srecan vracao sa planine, a Kabil je ostao tamo u gnjevu koji je rastao i sa vatrom mrznje i ljubomore u srcu.

Nema komentara:

Objavi komentar